وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

ژابی آلونسو ، هافبک رئال مادرید گفت که " با انگیزه" و "بسیار راحت " با خوزه مورینیو کار می کند و این حس در " کل رختکن " در فاصله دو روز تا الکلاسیکوی نیوکمپ دیده می شود .
وی در مصاحبه با ESPN گفت :" روابط خوب و هماهنگی خوببی با مربی دارم . در تیم احساس می کنم که بازیکن مهمی هستم . می دانم که چطور می خواهد بازیها را سپری کند ، چطور فوتبال را می بیند و از بسیاری از لحاظ ها او را درک می کنم . او مربی ایست که می خواهم در رئال مادرید داشته باشم . از کار کردن با او خیلی با انگیزه و راحت هستم . حس اکثر رختکن هم همین است . "
وی در مورد شایعاتی که پیرامون رختکن رئال وجود دارد گفت :" در طول سالها حضور در فوتبال ، به این چیزها عادت کرده ام . این چیزها عادی هستند . نسبت به برخی اخبار کاری به جز خنده و لبخند نمی توان کرد . "
ژابی گفت که تیم در این هفته ها به هیچ چیز به جز جبران شروع فصل بدش فکر نکرده است :" تجربه هایی را در تیمهای رئال ، لیورپول و تیم ملی اسپانیا هم داشته ام و به راحتی می توانم شرایط را کنترل کنم . "
وی ادامه داد :"گاهی اوقات چیزهایی در مورد رختکن گفته می شود که نسبت به اتفاقات واقعی خیلی متفاوت است اما این تاثیری روی ما نمی گذارد . ما شروع بدی داشتیم و سعی می کنیم که شرایط را بجنگیم و برای جامها تا پایان فصل بجنگیم . "
در پایان او در مورد الکلاسیکو مقابل بارسلونا گفت :" می دانیم که در چنین بازیهایی باید چه سبک و چه روشی داشته باشیم . مهم است که امتیازات بازیهای مستقیم با آنها را کسب کنیم . در سوپرکاپ این را دیدیم . "



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1384
بازدید کل : 133088
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1